1 819 Kč

Na skladě
Výrobce:
Popis produktu

Jeřáb na dálkové ovládání je nezbytnou součástí v dětském pokoji každého chlapce. Auto na dálkové ovládání Mercedes-Benz má mnoho vlastností, jako je jízda ve všech směrech či gumová kola, která se přizpůsobí různým typům terénů. Konstrukce autíčka je solidní a masivní, autíčko je plně připraveno na převážení různých hraček či stavebních kostek. Potřebné baterie 2x AA 1,5V (nejsou součástí balení) Specifikace: Měřítko 1:20 Frekvence: 27MHz Doba nabíjení: do 5 hodin Doba jízdy: okolo 15 minut Dosah dálkového ovladače: do 15 m Délka ramene: 58 cm Rychlost: okolo 2,5 km/h Realistické zvuky motoru Výsuvné rameno a zvedání ramene Obrácení těla o 360 stupňů Svítící přední světla při jízdě vpřed Svítící zadní světla při jízdě vzad Svítící majáky se zvuky sirény Gumová kola Délka ramene okolo 51 cm Délka lana s háčkem okolo 40 cm Sada obsahuje: Jeřáb na dálkové ovládání Baterie 4,8V 400mAh Nabíječka Dálkový ovládač Dřevěné klády Rozměry: Jeřáb na dálkové ovládání 39 x 21 x 14 cm Rozměry balení 57 x 36,5 x 19 cm

Auta na dálkové ovládání
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
PPL_PARCELSHOP 29 Kč
Kolik stojí Mamido Double E Double E Jeřáb na dálkové ovládání RC 1:20 žlutý RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 1 819 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Crawler modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Crawler modré RC

Úžasné terénní vozidlo Truck Monster v měřítku 1:18 je skutečnou lahůdkou pro malé i velké milovníky terénních vozidel. Autíčko se nebojí překážek, je perfektní do nerovného terénu. Vozidlo se ovládá přiloženým dálkovým ovladačem, jede dopředu, dozadu a zatáčí doprava i doleva. Specifikace: Jízda vpřed / vzad / vpravo / vlevo Náhon na všechna čtyři kola 4x4 Velká gumová kola Frekvence 2,4 GHz Nárazník

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými překážkami.

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Monster 1:24 červené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Monster 1:24 červené RC

mamido  Zavodní auto na dálkové ovládání Rally 1:10 zelené RC mamido Zavodní auto na dálkové ovládání Rally 1:10 zelené RC

Dálkově ovládané závodní auto v barevné, sportovní grafice. Prezentovaný model je vytvořen v měřítku 1:10, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané závodní auto R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Efektivní

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h modré RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

Mamido RASTAR  Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:12 RC Mamido RASTAR Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:12 RC

Formule na dálkové ovládání Ferrari F1 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:12. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27/40 MHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava. Formule Ferrari F1 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér

mamido  Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 1:24 červené mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 1:24 červené

Autíčko na dálkové ovládání je licencovaný produkt značky BMW. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:24 a má pohon zadních kol, které jsou vyrobeny z gumy. Dálkový ovladač pracuje na frekvenci 2,4 GHz a umožňuje autíčku jízdu vpřed a vzad a zatáčet vlevo a vpravo. Autíčko má přední svítící světla. Sada je napájena pěti 1,5V AA bateriemi, které nejsou součásti balení. Rozměry: Autíčko: 18 x 5 x 8,5 cm

mamido  Závodní auto na dálkové ovládání Cool Wind RC žluté RC mamido Závodní auto na dálkové ovládání Cool Wind RC žluté RC

Dálkově ovládané závodní auto v barevné, sportovní grafice. Prezentovaný model je vytvořen v měřítku 1:14, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané závodní auto R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Efektivní

Mamido RASTAR  Auto na dálkové ovládání RC BMW X6 1:24 Rastar bílé Mamido RASTAR Auto na dálkové ovládání RC BMW X6 1:24 Rastar bílé

Tento model BMW se vyznačuje elegantním bílým lakem, který mu dodává jedinečný a exkluzivní vzhled. Tónovaná okna dodávají tajemnost a činí interiér neviditelným, což dodává dojmu autenticity. Gumová kola umožňují vozidlu jet jak na hladkém povrchu, tak na nerovném terénu. Pohyblivé prvky jsou další funkcí, která dělá tuto hračku jedinečnou. Dálkové ovládání umožňuje ovládat auto vpřed, vzad a do stran.

Mamido RASTAR  Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:18 RC Mamido RASTAR Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:18 RC

Formule na dálkové ovládání Ferrari F138 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:18. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27/40 MHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava. Formule Ferrari F138 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů.

Mamido RASTAR  Auto na dálkové ovládání RC McLaren 1:24 Rastar bílé RC Mamido RASTAR Auto na dálkové ovládání RC McLaren 1:24 Rastar bílé RC

Tento model autíčka McLaren se vyznačuje elegantním bílým lakem, který mu dodává jedinečný a exkluzivní vzhled. Tónovaná okna dodávají tajemnost a činí interiér neviditelným, což dodává dojmu autenticity. Gumová kola umožňují vozidlu jet jak na hladkém povrchu, tak na nerovném terénu. Pohyblivé prvky jsou další funkcí, která dělá tuto hračku jedinečnou. Sada obsahuje dálkové ovládání, které umožňuje

mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:16 černá modrá RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:16 černá modrá RC

Dálkově ovládané terénní auto je dynamická hračka, která poskytuje mnoho vzrušujících okamžiků zábavy. Je unikátní svou modrou barvou, která přitahuje pozornost a dodává mu osobitý charakter. Toto RC auto je působivé díky svým velkým kolům, která poskytují vynikající trakci a umožňují snadné překonání různých terénů. Hračka je vyrobena v měřítku 1:16, jedná se tedy o věrnou repliku skutečného vozidla,

mamido  Hliníkové auto na dálkové ovládání RC zelené mamido Hliníkové auto na dálkové ovládání RC zelené

Toto není obyčejné RC auto - je to skutečné umělecké dílo. Náš zelený model zaujme nejen vynikajícím zpracováním, ale také četnými realistickými detaily. Můžete otevřít dveře a odhalit osvětlený motor pod kapotou a kufr s tryskami, které rozstřikují vodu a vytvářejí kouřový efekt . Auto vydává zvuky motoru a jízdní zvuky, díky čemuž je řízení realističtější a vzrušující. Silniční kola vozu jsou

mamido  Terénní autíčko 4x4 na dálkově ovládání RC 1:12 s rychlostí 30 km/h RC mamido Terénní autíčko 4x4 na dálkově ovládání RC 1:12 s rychlostí 30 km/h RC

Dálkově řízené auto FY-03 1:12 Terénní 4x4 R/C 30 km/h Pokud toužíš stát se mistrem řízení rallyového vozu, je tohle set přesně pro tebe. Velké kola s speciálním vzorem zajišťují vynikající přilnavost vozu k povrchu. Vůz je vyroben z odolných materiálů, které ho chrání před nárazy a pády. Sada obsahuje pohodlný ovladač, který ti maximálně zpříjemní jízdu. Úžasné parametry a sportovní design dělají

mamido  Sportovní auto Corvette C6.R na dálkové ovládání RC červené RC mamido Sportovní auto Corvette C6.R na dálkové ovládání RC červené RC

Řídit vlastní auto je snem mnoha lidí, natož sportovní vůz, o tom sní každý kluk. Zde je Corvette C6.R sportovní auto na dálkové ovládání. Vozidlo bylo vyrobeno v měřítku 1:18 se všemi detaily, takže vypadá neuvěřitelně reálně. Hra s ním pomůže rozvíjet manuální zručnost, obratnost a chytrost vašeho dítěte. Dálkové ovládání, které je součástí sady, přijímá na frekvenci 2,4GHz, což snižuje případné

mamido  Velké autíčko s dálkovým ovládáním 1:14 červené RC mamido Velké autíčko s dálkovým ovládáním 1:14 červené RC

Dálkově Ovládané Terénní Auto R/C 1:14 Červené Červené dálkově ovládané autíčko je skvělou volbou pro milovníky motorových vozidel. Auto bez problémů překonává překážky díky použitým tlumičům a velkým koly s průměrem 8 cm. Realistický vzhled auta potěší každé dítě. Řízení dálkově ovládaného auta rozvíjí koncentraci, trénuje prstíky a posiluje soustředění. Černý ovladač s červenými tlačítky je lehký,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 Roadster Rastar 1:24 červené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 Roadster Rastar 1:24 červené RC

Dálkově ovládaný model renomované značky RASTAR, vyrobený s maximální pozorností. Vozidlo je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS plastu a nejkvalitnějších mechanických komponentů. Specifikace: Jízda ve všech směrech Gumová kola Tlumiče Mechanismus nastavení směru jízdy Technické parametry: Měřítko 1:24 Frekvence dálkového ovládání 27/40 MHz Maximální rychlost 8 km/h Certifikace výrobku CE / EN71 /

mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání RC rover 1:16 černé mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání RC rover 1:16 černé

Terénní autíčko je vyrobeno v měřítku 1:16. Velká černá gumová kola jsou vyrobena z pružného materiálu, který zajišťuje vynikající přilnavost a umožňuje zvládnout nerovný terén. Viditelné pružiny na kolech nejen přispívají k realističnosti, ale také zajišťují lepší stabilitu a tlumení v nerovném terénu, což je pro terénní vozy zásadní.Na střeše vozidla je umístěno rezervní kolo, které dodává autu na

Mamido Double E  Double E Jeřáb na dálkové ovládání RC 1:20 žlutý RC Mamido Double E Double E Jeřáb na dálkové ovládání RC 1:20 žlutý RC

mamido  Terénní autíčko Rabbits na dálkové ovládání RC 4x4 žluté mamido Terénní autíčko Rabbits na dálkové ovládání RC 4x4 žluté

Rádi bychom vám představili skutečnou perlu ve světě dálkově ovládaných aut - náš Terénní RC vůz Rabbits ve žluté barvě. Jedná se o extrémně rychlé vozidlo, které vám poskytne nezapomenutelné emoce jak v těžkém terénu, tak i na asfaltu. Co dělá náš vůz výjimečným? Za prvé, jeho univerzálnost. Díky pohonu na 4 kola a odpružení se vůz bez námahy vypořádá s nerovnostmi terénu, přizpůsobí se každé výzvě.