639 Kč

Na skladě
Výrobce:
Popis produktu

Představujeme vám hasičské auto na dálkové ovládání se vzdušnou pracovní plošinou. Plošinu můžete zvedat do různých výšek a sklápět. Lze jí navíc z vozu zcela odpojit, což rozšiřuje možnosti hry a kreativity. Auto je vybaveno velkolepými světelnými a zvukovými efekty. Blikající světla a realistické zvuky sirén vytvářejí atmosféru vzrušující záchranné akce a děti se budou cítit jako skuteční hrdinové. Hasičské auto má gumová kola pro vynikající přilnavost a stabilitu při jízdě na různých površích. Součástí sady je dálkové ovládání, s jehož pomocí lze auto snadno a přesně ovládat. Rozměry: Hasičské auto: 21 x 14 cm Dálkové ovládání: 17 x 11 cm Balení: 41,5 x 19 x 13 cm

Auta na dálkové ovládání
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
PPL_PARCELSHOP 69 Kč
Kolik stojí mamido Hasičské auto se vzdušnou pracovní plošinou na dálkové ovládání RC červené RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 639 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Policejní autíčko na dálkové ovládání RC BMW X6 1:24 RC mamido Policejní autíčko na dálkové ovládání RC BMW X6 1:24 RC

Autíčko na dálkové ovládání je licencovaný produkt společnosti BMW. Policejní autíčko BMW X6 je vyrobeno v měřítku 1:24 a má plně funkční dálkové ovládání, které pracuje na frekvenci 27MHz. Autíčko jezdí dopředu, dozadu a zatáčí doleva a doprava. Během jízdy autíčku svítí přední i zadní světla. Autíčko má gumové pneumatiky a pohon zadních kol. Autíčko je napájeno třemi 1,5V AA bateriemi. Dálkové ovládání

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:14 červené RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:14 červené RC

Auto na dálkové ovládání bylo vyrobeno v měřítku 1:14, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Vůz přímo ze závodní dráhy splní sen každého mladého řidiče rally. Dálkově ovládané sportovní auto R / C pomůže dítěti rozvíjet dovednosti, jako je řízení autíčka, a také posílí koncentraci a manuální dovednosti. Auto na dálkové ovládání je napájeno sedmi 1,5V „AA“ bateriemi (nejsou součástí balení). Rozměry:

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Monster 1:24 žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Monster 1:24 žluté RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými překážkami.

mamido  Zavodní auto na dálkové ovládání Rally 1:10 zelené RC mamido Zavodní auto na dálkové ovládání Rally 1:10 zelené RC

Dálkově ovládané závodní auto v barevné, sportovní grafice. Prezentovaný model je vytvořen v měřítku 1:10, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané závodní auto R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Efektivní

mamido  Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC mamido Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC

Motorka v zelené verzi osloví každé dítě, které miluje moto hračky se speciálními efekty. Sportovní a aerodynamický tvar dodává dynamický charakter. Design motorky je vytříbený do nejmenších detailů a prvky napodobující skutečné části, přenesou vaše dítě do automobilového světa. Dálkově ovládaná motorka jezdí plynule dopředu/dozadu a otáčí se o 360° doleva/doprava. Dálkový ovladač vysílá na frekvenci

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC se semaforem a pedály červené mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC se semaforem a pedály červené

Sportovní autíčko má dálkový ovladač ve tvaru volantu a pedály, které společně zaručí dítěti spoustu hodin zábavy. Autíčko má přední osvětlení a pohon zadních kol. Dálkové ovládání ve formě volantu má velmi intuitivní ovládání a je pohodlné do rukou. Řízení vozu lze ovládat také pomocí pedálů připevněných k volantu, které mají na starosti jízdu vpřed a vzad. Autíčko je napájeno čtyřmi 1,2 V AA bateriemi,

mamido  Popelářské auto na dálkové ovládání RC RC mamido Popelářské auto na dálkové ovládání RC RC

Popelářské auto na dálkové ovládaní R/C je zárukou skvělé zábavy pro každého malého chlapce. Díky tomuto autíčku se každé dítě může cítit jako skutečný řidič vozidla. Tato hračka realisticky napodobuje skutečný popelářský vůz, který je postaven z kostek. Autíčko je skvělá hračka, která rozvíjí představivost, manuální dovednosti a smysl pro detail. Díky hračce se vaše dítě dozví o světě vědy a dálkově

mamido  Míchačka na beton na dálkové ovládání Builders pear RC 1:12 RC mamido Míchačka na beton na dálkové ovládání Builders pear RC 1:12 RC

Míchačka na beton na dálkové ovládání má pohyblivá, nášlapná kola, která umožňují jízdu na různých typech povrchů. Jezdit můžete ve všech směrech - dopředu, dozadu, vlevo i vpravo. Díky dálkovému ovladači spustíte zvukové efekty (klakson či zvuky motoru). Dále můžete spustit otočné míchadlo betonu. Hračka je určena pro všechny děti od 6 let. Potřebné baterie 2 x AA 1,5V (nejsou součástí balení).

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion 1:18 bronzové mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion 1:18 bronzové

Sportovní autíčko má lehkou a robustní konstrukci, sportovní design s černými okny a černými detaily na kapotě a polepy Champion 1946. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení. Řízení vozidla je velkou zábavou zejména pro nejmenší, takže dálkové ovládání, které je součástí sady, vám umožní řídit malý model auta. Má dvě samostatná tlačítka pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Model v bronzové

Mamido Double E  Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči

Hasičské auto umožňuje Vašemu dítěti cítit se jako skutečný hasič. Uvnitř auta je plně vybavený hasičský přívěs se dvěma hasicími přístroji a malým žebříkem. Dálkové ovládání má frekvenci 2,4 GHz. Ovládání dálkového ovladače R/C je velmi jednoduché a ovladač pohodlně padne do ruky. S jeho pomocí může obsluha vozu řídit vůz a měnit směr vpřed/vzad a vpravo/vlevo. Pro dálkové ovládání použijte 2 \"AA\"

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC speed king červené mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC speed king červené

Sportovní auto má lehkou a robustní konstrukci, sportovní design s černými okny a červenou sportovní barvu karoserie. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení. Dálkové ovládání, které je součástí sady, Vám umožní řídit malý model auta se dvěma samostatnými tlačítky pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Model v červené barvě je vyroben v měřítku 1:24. Model auta (3x) a dálkové ovládání

mamido  Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC mamido Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC

Auto pick-up jistě udělá radost každému fanouškovi těchto vozidel. Auto je vyrobené z plastových dílů, navíc má gumové pneumatiky, takže lépe drží na jízdním povrchu. Součástí sady je i dálkové ovládání, které umožňuje řídit vozidlo vpřed, vzad a do stran. Specifikace: Měřítko: 1:18 Auto: baterie 3,7V 500 mAh (je součástí balení) Dálkové ovládání: 2 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Rozměry:

mamido  Nákladní automobil na dálkové ovládání 1:24 žlutý RC mamido Nákladní automobil na dálkové ovládání 1:24 žlutý RC

Nákladní automobil jistě udělá radost každému fanouškovi těchto vozidel. Auto je vyrobené z plastových dílů, navíc má gumové pneumatiky, takže lépe drží na jízdním povrchu. Součástí sady je i dálkové ovládání o frekvenci 27 MHz, které umožňuje řídit vozidlo vpřed, vzad a do stran. Specifikace: Měřítko: 1:24 Frekvence: 27 MHz Svítící efekty Auto: 3 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Dálkové ovládání:

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 bílé mamido Auto na dálkové ovládání RC Cadillac Escalade 1:16 bílé

Dálkově ovládaný Cadillac vypadá stejně působivě jako jeho skutečný protějšek. Byl pečlivě reprodukován, aby si zachoval své výrazné linie a detaily, což mu dodává luxusní a elegantní vzhled. Přesné řízení umožňuje plynulé manévrování v jakémkoli směru, díky čemuž je řízení nejen příjemné, ale také bezproblémové. Model má realistické zvukové efekty, jako je zvuk motoru, klakson a hudba, které přidávají

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Lamborghini Veneno 1:24 červené mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Lamborghini Veneno 1:24 červené

Představujeme sportovní, dálkově ovládané auto Lamborghini Veneno. Jeho aerodynamický tvar a sportovní detaily potěší každého automobilového nadšence. Vozidlo bylo vyrobeno v měřítku 1:24 s každým nejmenším detailem, takže vypadá neuvěřitelně reálně. Hra pomůže rozvíjet manuální zručnost, bystrost a chytrost dítěte a také zlepší funkce rukou, což se jistě bude hodit ve škole při psaní. Dálkový ovladač,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Bvliiman 1:20 černé RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Bvliiman 1:20 černé RC

Bvliiman je působivý dálkově ovládaný (RC) model auta v měřítku 1:20, který zaujme svou realističností a elegancí. Barva vozidla je převážně černá, což mu dodává jedinečný vzhled, zvýrazněný stříbrnými vložkami, které dodávají prestiž. Auto je navrženo tak, aby připomínalo skutečné auto, s otevíracími dveřmi, které umožňují vidět celý interiér. Vůz má velká silniční kola, která mu umožňují vyrovnat

mamido  Terénní autíčko 4x4 na dálkově ovládání RC 1:12 s rychlostí 30 km/h RC mamido Terénní autíčko 4x4 na dálkově ovládání RC 1:12 s rychlostí 30 km/h RC

Dálkově řízené auto FY-03 1:12 Terénní 4x4 R/C 30 km/h Pokud toužíš stát se mistrem řízení rallyového vozu, je tohle set přesně pro tebe. Velké kola s speciálním vzorem zajišťují vynikající přilnavost vozu k povrchu. Vůz je vyroben z odolných materiálů, které ho chrání před nárazy a pády. Sada obsahuje pohodlný ovladač, který ti maximálně zpříjemní jízdu. Úžasné parametry a sportovní design dělají

mamido  Auto na dálkové ovládání Policie RC 1:18 RC mamido Auto na dálkové ovládání Policie RC 1:18 RC

Dálkově ovládané autíčko Policie Kupé je vyrobené v měřítku 1:18 ,díky čemuž vypadá neuvěřitelně skutečně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané autíčko R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Auto na dálkové ovládání v bílé barvě v policejní

mamido  Formule na dálkové ovládání RC Mercedes F1 1:18 mamido Formule na dálkové ovládání RC Mercedes F1 1:18

Formule na dálkové ovládání Mercedes F1 upoutá pozornost svým černým provedením, které vystihuje charakteristický vzhled vozu Mercedes. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:18. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27/40 MHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava. Formule Mercedes F1je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších

mamido  Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 Roadster Rastar 1:24 žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW Z4 Roadster Rastar 1:24 žluté RC

Dálkově ovládaný model renomované značky RASTAR, vyrobený s maximální pozorností. Vozidlo je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS plastu a nejkvalitnějších mechanických komponentů. Hračka potřebuje ke svému provozu 5 baterií AA - 3 baterie jsou potřeba do auta, 2 baterie do dálkového ovládání. Baterie nejsou součástí sady. Specifikace: Jízda ve všech směrech Gumová kola Tlumiče Mechanismus nastavení